Кроссовер Mazda MX-30 вже продемонстрували для обраних журналістів на закритій презентації, яка проходила в Японії. За попередньою інформацією, новачок буде випускатися одрразу в трьох варіантах – електричному, гібридному та зі звичайним двигуном внутрішнього згорання. Найбільше цікавості викликає в нас електрична модифікація з акумулятором на 35,5 кВт-год з запасом ходу більше 200 км. Дизайн екстер҆ єру нової MX-30 схожий на інші моделі бренду в тому числі і на компактний кроссовер CX-30. Ще однією фішкою новачка є задні двері, які подібні до тих що використовувалися на легендарній моделі спорткару Mazda RX-8.
Під капотом електричного кроссовера знаходиться двигун потужністю 141 к.с. та 265 Нм крутного моменту. На розгін з 0 до 100 км/год MX-30 потрібно біля 9 секунд, що є досить повільно для електромобілів. Але для Mazda MX-30 швидкість розгону не є головним показником, тому в межах міста це рівень бензинових аналогів кроссовера. Сподобалось, що кроссовер не має дуже екстравагантної зовнішності і з першого погляду не помітно, що це електромобіль. На дорозі тільки знавці цієї моделі зможуть індифікувати в кроссовері електричні гени.
Інтер҆ єр Mazda MX-30 теж не сильно вирізняється від звичайних моделей марки. Салон виконано в класичному стилі з елементами сучасних інформаційно-розважальних технологій. Якість матеріалів оздоблення знаходиться на високому рівні і в класі компактних кроссоверів новачок зможе посперичатися з преміальними моделями німецьких брендів. Ергономіка з місця водія на високому рівні і заслуговує на повагу вимогливих європейських водіїв.
Питання популярності нового кроссовера з електродвигуном від компанії Mazda залишається відкритим, але з ціною від 35 тисяч євро цей компакт займе свою нішу та зможе закріпитися у Європі. До продажу модель MX-30 надійде вже на початку 2020 року…